Παρασκευή 10 Απριλίου 2009

Ο δημόσιος υπάλληλος στο απόσπασμα


Πριν από λίγες βδομάδες συνάντησα έναν γνωστό μου και πάνω στη συζήτηση (πώς είσαι, με τι ασχολείσαι τώρα κτλ) του είπα ότι παράτησα τη δουλειά που έκανα και έγινα δημόσιος υπάλληλος. 

Ξέρεις, μου λέει, όσους δημόσιους υπαλλήλους ξέρω είναι οι χειρότεροι χαρακτήρες που έχω δει. Άχρηστοι, επιζήμιοι στην κοινωνία, κακομαθημένοι, κακότροποι, τεμπέληδες, ανεπρόκοποι. Κακώς πήγες στο δημόσιο, κινδυνεύεις να γίνεις σαν και αυτούς. 

Ο γνωστός μου ήταν επιχειρηματίας. Η γυναίκα του είχε μεγάλη περιουσία με την οποία αυτός διεξήγαγε επιχειρηματικά πειράματα όσο καιρό τον ξέρω. Στη συνέχεια η γυναίκα του χτυπήθηκε από μια δύσκολη ασθένεια που χρειάζεται υπομονή και οικονομική άνεση. Ο γνωστός μου όμως εκτός από επιχειρηματίας ήταν και τζογαδόρος περιοπής, γνωστός σε όλες τις γκανιότες (ζάρια, χαρτιά, φρουτάκια κτλ). Εκεί σπατάλησε όλη την περιουσία τους. Η γυναίκα του τώρα βρίσκεται σε πολύ δύσκολη θέση. 

Παλαιότερα όποτε τον έβλεπα μου έλεγε για τις φόλες που έφαγε στη δουλειά του και για το πόσα χρήματα έχασε στα τελευταία του τυχερά παιχνίδια. Όμως αυτή τη  φορά που τον είδα μου μίλησε με φοβερό άχτι για τους δημόσιους υπαλλήλους...


6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η ιστορία έχει και αντίθετη αφήγηση

Manos Kal. είπε...

Καλησπέρα. Πράγματι ο κάθε ένας έχει τη δική του ιστορία πάντοτε από τη δική του πλευρά.

Πέρα από αυτό το θέμα, ένα μέρος του πληθυσμού θεωρεί πρόκληση τους δημοσίους υπαλλήλους (και μόνο που υπάρχουν)λόγω μονιμότητας. Αυτό είναι λάθος γιατί η μονιμότητα δείχνει κυρίως τη μη ύπαρξη εμπιστοσύνης των υπολοίπων Ελλήνων απέναντι στην κάθε κυβέρνηση. Αν οι Έλληνες είχαν εμπιστοσύνη δεν θα χρειαζόταν τόση μονιμότητα.

Μπορεί και να έχει δίκιο, θα δούμε..

dsquared είπε...

οσα dεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια.

din

Unknown είπε...

Η αλήθεια ειναι δύσκολη υπόθεση,σου υποσχέθηκα να σου μιλήσω μια μέρα.Σου εστειλα ενα μειλ δεν ξέρω αν το πήρες

Zacharitsa είπε...

Καλή Ανάσταση ΚΑΙ στις καρδιές μας :)

Manos Kal. είπε...

Καλησπέρα και εύχομαι σε όλους καλό πάσχα